Saturday, October 1, 2016

Eu Koolstof Handel Stelsel

Het koolstof handel stelsel die EU se gemaak besigheid groener? "As ons gaan in staat wees om die uitdagende nywerhede wat tegnologiese deurbrake sal nodig sal ons hoër koolstof pryse moet pak." Foto: Charlie Riedel / AP Die EU is die viering van 10 jaar van die wêreld se grootste koolstof handel stelsel vanjaar deur te kyk na nuwe hervormings om dit op die regte spoor te hou. Die emissiehandel (ETS), wat die helfte van Europa se CO2 dek deur die aantal koolstof permitte beskikbaar vir energie kragopwekkers en nywerheid te beperk, is geteister deur 'n lae pryse en ooraanbod van toelaes. Die probleme is grootliks dié van sukses - koolstofvrystellings is laer as wat verwag is. Maar baie van die ooraanbod is veroorsaak deur die resessie in Europa, so het die handel stelsel 'n vermorsing van tyd of het dit verander besigheid houdings en bedrywighede? Om hierdie vrae die Prins van korporatiewe leiers Wallis se antwoord Groep opdrag 'n verslag, 10 jaar van koolstof Pryse in Europa - 'n besigheid perspektief. wat verlede week vrygestel is. Die verslag is gebaseer op onderhoude met 'n klein aantal maatskappye uit 'n verskeidenheid van sektore wat 'n mandaat in die ETS te sien watter impak dit op hulle gehad het. Vir sommige is die antwoorde was pretty much te wagte. EDF en Shell het lank reeds voorstanders van die koolstof-mark en hoër pryse. Energie maatskappye moet die prys aan die regterkant beleggingsbesluite op die regte tyd te regverdig - en baie van hulle is in staat om te slaag op die koste van koolstof toelaes aan hul verbruikers - sodat hulle ten gunste van 'n hoë koolstof prys sou wees. Hoewel hulle bely die belangrikheid van die koolstof-mark, is dit duidelik dat ander beleide, soos dié bevorder volhoubare energie of kernkrag, meer impak gehad het. Koolstof handel dryf emissie sny Maar dan is daar die energie intensiewe. Dikwels kwesbaar vir internasionale kompetisie en met 'n beperkte opsies om hul CO2-vrystellings te verminder, hierdie bedrywe oor die algemeen het nie entoesiasties voorstanders van die koolstof prys nie. Maar hier die Europese koolstofmark lyk 'n ware impak gehad het. Staalmaatskappy ArcelorMittel erken die belangrikheid van die monitering en verslagdoening uitstoot om dit te bestuur. Tata Steel Europa het gesê dat selfs in die dieptes van die resessie 'n paar van sy fasiliteite is die neem van stappe wat voorheen onaanvaarbaar of onmoontlik sou gewees het om kop bo water te bly, want die vermindering van uitstoot is sinoniem met doeltreffendheid. Om dieselfde effek, sement maatskappy Italcementi gebruik CO2 intensiteit as 'n aanduiding van doeltreffendheid as dit "kombineer die meeste van die belangrikste hefbome om industriële uitnemendheid". Dit lyk onwaarskynlik hierdie maatskappye sou dit het ver sonder die ETS. Volgende, moet ons die nywerhede wat binne die ETS maar waarvoor energie is nie so 'n aansienlike koste of waar daar ander opsies oorweeg. Wat interessant is hier is hoe die mees gevorderde maatskappye as net moet voldoen het verskuif na meer interessant en kreatiewe maniere om te sny uitstoot. Daar is baie voorbeelde van maatskappye met behulp van hul afval hitte of koop hitte van hul bure, dus gaan die ekstra myl om doeltreffendheid te verbeter. Die bottelering maatskappy O-I Groep gebruik afval hitte na die pre-hitte grondstowwe en op die vloer hitte in hul aanleg. Ander het nuwe sake-modelle wat 'n winsgewende inkomstestroom voorsien van die aanbied van advies raad aan ander geskep. Hier is die ETS het 'n waardevolle fokus op koolstof verskaf en onderskryf die verbeterings aangebring. Ten slotte is daar die maatskappye wat waarskynlik nie as net moet voldoen sou gegaan het as hulle nie leiers met visie gehad het. Waar senior bestuurders besluit om koolstof te neem ernstig kan daar groot voordele, selfs waar energie is 'n klein deel van die totale koste. Jaguar Land Rover en GlaxoSmithKline het nuwe hulpbronne gerig word aan die sny koolstof met verstommende sukses. Dit is gekroon deur 'n verlaagde koolstof aanspreeklikheid. Dit is duidelik dat in hierdie maatskappye die ETS alleen het nie gedryf hierdie transformasie, maar die senior bestuurspanne sal nie hierdie op die agenda sonder die koolstof prys bespreek op direksievlak gehad het. Dit is opmerklik dat hierdie besighede aangehits optrede in 2007 en 2008 toe die toelaag prys relatief stabiel in die € 20 € 25 reeks was. Wat moet gebeur volgende? Europa is hulle op die hervorming van die ETS nou. Dit is duidelik dat om pryse terug tot die verhewe vlakke van 2007 sou help nie, maar ironies genoeg, het die maatskappye wat fokus op koolstof die laag hang vrugte van goedkoop uitstoot vermindering gevind byna onbeperkte wees, wat dit 'n groter stryd om die prys te verhoog sal maak . Moet ons 'n hoër prys dan? Ja. Om die uitdagende nywerhede wat tegnologiese deurbrake benodig ons sal moet hoër koolstof pryse meer verlagings te spoor en om innovasie te finansier pak. EU koolstof handel oorleef sleutel stem Sign up for our Energie nuusbrief BRUSSEL, 22 Februarie (UPI) - Die beleërde EU koolstofvrystellings handel stelsel oorleef 'n belangrike stem in die Europese Parlement hierdie week, waarin lede ingestem om "backloading." Komitee se die Parlement oor Omgewing en voedselveiligheid, ENVI, deur 'n aansienlike marge gestem Dinsdag tot oproep van die Europese Kommissie se steun aan backload, of weerhou 900 miljoen ton koolstof toelaes wat gestel word opgeveil vir die tydperk 2013-15 . Die totale - ten bedrae van sowat 'n kwart van die beplande veiling - sou backloaded in die tydperk 2019-20 in 'n poging om stut rekord-lae pryse, wat per ton koolstof ekwivalent het gedompel tot minder as $ 4. Ontleders het gesê 'n negatiewe stem van ENVI kon straf vir die handel stelsel, wat verwelk as die finansiële krisis en gevolglike insinking in Europese industriële aktiwiteit vraag na die toelaes gedemp het gespel. Ten spyte van luidrugtige teenkanting van besigheid groepe wat kunsmatig sê Prop Ping die koolstof pryse sal globale mededingendheid Europa se seer, ENVI omgekeerde n duime-af aan backloading deur die industrie komitee van die Parlement in Januarie, wat 'n rekord daling in koolstof pryse tot net $ 3,73 per ton veroorsaak. "Die omgewing komitee het 'n duidelike sein ten gunste van 'n sterk en gesonde emissiehandel stelsel gestuur," sê ENVI voorsitter Matthias Groote. " 'N sterker koolstof prys sal help stimuleer Europa se oorgang na 'n lae-koolstof-ekonomie." Die maatreël gaan nou na 'n "trialoog" tussen die Parlement, die Europese Kommissie en die Raad van die EU-lidlande voordat hy terugkeer na die wetgewende liggaam vir 'n volle stem, geskeduleer vir April. Onder die EU ETS, kan swaar nywerhede, energie maatskappye en ander lug besoedelaars toelaes te koop om kweekhuisgasse vrystel bo hul toelaatbare kwotas, wat, indien dit duur genoeg is, kan hulle te oorreed om die veranderinge wat nodig is om die uitstoot vlakke sny te maak. Die vryemark-ETS stelsel het getoon om te werk wanneer die vraag na die toelaes is hoog, maar die ekonomiese insinking het tot gevolg gehad dat surplus toelaes, stuur hul pryse tuimel heelwat laer as die $ 30- $ 50 per ton vlak wat nodig is om die industriële kopers te oorreed om kweekhuisgasse te verminder uitstoot. Oproep die stem van 'n "reddingsboei" vir die handel stelsel, die omgewing groepe WWF, Greenpeace en Climate Action Network Europa verklaar in 'n gesamentlike verklaring van die skuif gered 'n belangrike, indien gekniehalter, hulpmiddel om te help Europa bereik sy doelwitte kweekhuisgas-vermindering. "Vandag is die sukkelende EU koolstof mark gegee noodbehandeling, maar volle herstel sal behoorlike chirurgie benodig," sê die WWF EU klimaat-beleid beampte Sam Van den Plas. "Backloading van emissierechten is net 'n tydelike eerste stap. Strukturele hervormings van die koolstof-mark nodig het om 'n werklikheid van verpligtinge 30 persent huishoudelike koolstof emissiereductie die EU se maak." "Ten spyte van die stem, is daar min rede om vandag te vier," het Joris die Blanken, EU klimaat-beleid direkteur vir Greenpeace. "Die backloading voorstel dalk stadiger die skyfie in die koolstof prys, maar permanente kansellasie van toelaes en sterk 2030 teikens is noodsaaklik as dit is om sy doelwitte te bereik." Die backloading voorstel is teengestaan ​​deur die sentrum-regse Europese People's Party. "Inmenging in 'n mark stelsel met die bedoeling van die skep prys aansporings terwyl die verhoging van die koste vir die industrie en klein en medium-grootte ondernemings die verkeerde sein sal stuur in tye van ekonomiese verlangsaming," sê Slovenian parlementslid Romana Jordan. EU emissiehandel stelsel Die Emissies Europese Unie Trading Skema (EU-ETS) is die grootste pet-en-handel skema in die wêreld. Die EU-ETS reguleer sowat die helfte van die EU onderling CO2. Dit sluit in meer as 11.000 fabrieke, kragsentrales, en ander installasies in 30 lande-al 27 EU-lidlande plus Ysland, Noorweë en Liechtenstein. Die pette vir 2020 is vasgestel op 21% laer as 2005 uitstoot. Die eerste ETS handel tydperk was drie jaar, vanaf 2005 - 2007. Die tweede handelstydperk is vyf jaar en val saam met die eerste Kyoto verbintenis tydperk 2008-2012. Die derde periode handel is agt jaar, 2013-2020. Gedek entiteite ontvang Europese emissierechten (EUAs). Vir elke toelaag kan hulle 1 ton CO2 vrystel. As hul CO2 oorskry die aantal toelaes aan hulle behoort, kan 'n fabriek EUAs koop van ander installasies of lande. Aan die ander kant, as 'n installasie goed presteer op die vermindering van sy koolstofvrystellings, dit kan sy oorskiet EUAs verkoop. Gedek entiteite kan ook gebruik CDM en JI krediete vir die nakoming. Die EU-ETS nie toelaat dat die gebruik van CDM krediete uit bosbou projekte en het bykomende vereistes vir 'n groot hidro-projekte oor 20 MW. Begin in 2013, sal krediete uit HFC-23 en Adipic suur projekte verbied. Ook, CDM-projekte wat nie teen die einde van 2012 geregistreer het moet geleë wees in ten minste ontwikkelde land in aanmerking te kom om hul krediete in die EU-ETS verkoop. sien Offsets in die EU. Tot 50% van die EU-wye verlagings in die tydperk 2008-2020 bereik kan word deur die koop van CDM en JI skyf: ongeveer 1,6 miljard krediete. Die EU-ETS is die grootste geneutraliseer koper tot op datum. In die derde handel fase, sal toelaes deur sentraal toegeken deur 'n EU-owerheid (in teenstelling met nasionale toekenning planne), 'n aansienlike groter deel van toelaes word opgeveil (meer as 60%) eerder as vrylik toegewys, en ander kweekhuisgasse, soos laggas en perfluorkoolstoffen is ingesluit. Ook lugredery uitstoot is ingesluit in die begin van 2012. Die EU-ETS is ernstig oor-toegedeel in die eerste en tweede handelstydperk. Dit het gelei tot 'n prys ineenstorting beide aan die einde van die eerste en aan die einde van die tweede handel tydperk. Aan die einde van 2012, is die EU ETS oorvoorsien met sowat 2 biljoen toelaes. Die EU is besig om hierdie probleem aan te spreek. Die opsies om die ooraanbod, sluit toelaes (back-laai) tydelik verwyder, permanent uittree toelaes of die verhoging van die pette emissiereductie. Aksie is duidelik vereis indien die EU wil sy klimaat-beleid vlagskip red. Maar sterk teenstand van sekere bedrywe en 'n paar EU-lande het die wiele gery goeie beleidmakende tot dusver. Dit is onduidelik wat die toekoms van die EU-ETS sal hou. Koolstofmark Watch Publications op EU emissiehandel stelsel Koolstofmark Watch nuusberigte: Koolstof Handel Watch en Observatory Korporatiewe Europa | Donderdag, April 7, 2011 Emissiehandel is die Europese Unie en rsquo; s vlagskip maatstaf vir die aanpak van klimaatsverandering, en dit is al slegter begin word. In teorie is dit bied 'n goedkoop en doeltreffende manier om kweekhuisgasverminderings binne 'n steeds strenger cap beperk, maar in die praktyk is dit groot besoedelaars met meevaller winste het beloon, terwyl die ondermyning van pogings om besoedeling te verminder en 'n meer regverdige en volhoubare ekonomie te bereik. Die derde fase van die skema, wat begin in 2013, is veronderstel om reg te stel die & ldquo; tandekryprobleme & rdquo; wat gelei het tot die mislukkings tot op datum. Dit gesamentlike inligtingsessie van koolstof Handel Watch en Korporatiewe Europa Sterrewag toon dat: - Die EU emissiehandel stelsel (ETS) in gebreke gebly het om emissies te verminder. Maatskappye het konsekwent ontvang ruim toekennings van permitte om te besoedel, wat beteken dat hulle het geen verpligting om hul koolstofdioksied emissies te sny. 'N surplus van ongeveer 970,000,000 van hierdie toelaes van die tweede fase van die skema (2008-2012), wat gebruik kan word in die derde fase, beteken dat besoedelaars moet plaaslik neem geen aksie tot 2017. Voorstelle om hierdie surplus beperk is in bespreek die konteks van die EU & rsquo; s 2050 Padkaart, maar is afgewater in reaksie op lobbying van energie-intensiewe nywerhede. - Maatskappye kan gebruik 1,6 miljard geneutraliseer krediete in fases ll en lll, meestal afkomstig van Clean Development Mechanism die VN se (CDM). Meer as 80 per coent van die skyf gebruik tot op datum vandaan industriële gas projekte, wat EU Climate Action Kommissaris Connie Hedegaard erken 'n & quot; totale gebrek aan omgewingsintegriteit & quot ;. Die Kommissie vertraag 'n verbod op die gebruik van hierdie industriële gas skyf te April 2013 in reaksie op lobbying van die Internasionale emissiehandel Association (IETA) en ander. - Die ETS is 'n subsidieskema vir besoedelaars, met die toekenning van permitte om nouer besoedel weerspieël kompetisie beleid as die omgewing. Power maatskappye opgedoen windfallprofits geskat op & euro; 19000000000 in fase l, en sien daarna uit om te hark in tot euro dat &; 71000000000 in fase II. Subsidies aan energie-intensiewe bedryf deur die twee fases kan beloop 'n verdere & euro; 20000000000. Dit het meestal gelei tot hoër aandeelhouer dividende, met baie min van die meevaller belê in transformasionele energie-infrastruktuur. - Die derde fase van die ETS sal nog sien beduidende subsidies aan die bedryf, ten spyte van die veiling van permitte in die krag sektor. Bedryf lobby het tot gevolg gehad dat meer as driekwart van die vervaardiging ontvang gratis permitte, wat kan lewer ten minste & euro; 7 miljard in meevaller opbrengsten jaarliks. Energie maatskappye suksesvol bepleit vir 'n geskatte & euro; 4800000000 in subsidies vir koolstof vang en stoor (CCS), met 'n kleiner bedrag vir & quot; skoon & quot; energie wat agrofuels sluit. Daarbenewens het die Kommissie is besig met 'n hersiening van sy & quot; staat steun & quot; reëls wat die toekenning van direkte finansiële subsidies aan maatskappye wat beweer dat die ETS skadevergoeding hul mededingendheid kon sien. - Die toekenning van permitte volgens prestasie & ldquo; maatstawwe & rdquo; was veronderstel om 'n beter en meer doeltreffende verdeling van verantwoordelikheid vir uitstoot vermindering in energie-intensiewe sektore soos sement, staal, papier en glas te moedig. Maar bedryf is toegelaat om die benchmarking beïnvloed. Byvoorbeeld, CEMBUREAU (die sement-industrie lobby) was instrumenteel in die keuse van wat om te meet (& ldquo; klinker & rdquo; nie sement) en hoe om dit te meet. Die finale ooreenkoms het die aanvaarding van 'n laks standaard wat aanvanklik deur CEMBUREAU voorgestel. Dit sal lei tot 'n surplus van permitte besoedeling vir die sement sektor, in 'n manier dat die voortgesette gebruik van vuil en verouderde produksie metodes beloon toegeken. - Aviation Sal ingesluit word in die skema van 2012. Die sektor 85 persent van permitte sal ontvang gratis, en die geprojekteerde koolstof koste is veel laer as die ekwivalent belastingtoegewings vir vliegtuigbrandstof. Insluiting in die ETS slegs van toepassing op CO2, wat die groter impak van contrails en ander gasse bedek. Eenvoudig gestel, sal die derde fase van die ETS dieselfde basiese patroon van die subsidiëring van besoedelaars en hulle te help om sinvolle aksie kweekhuisgasvrystellings te verminder vermy voortgaan. Die koppeling van die Australiese en die Europese Unie emissiehandel stelsels 28 Augustus 2012 deur eub2 - Laaste wysiging op 28 Augustus 2012 Die Australiese minister van klimaatsverandering en energie, die agbare Greg Combet LP, en die Europese Kommissaris vir Climate Action, me Connie Hedegaard aangekondig op 28 Augustus dat Australië en Europa sal 'n skakel hul emissiehandel stelsels. 'N Volledige tweerigting skakel, deur middel van die wedersydse erkenning van koolstof-eenhede tussen die twee cap en handel stelsels, is om nie later nie as 1 begin Julie 2018. Onder hierdie reëling, sal besighede toegelaat word om koolstof-eenhede gebruik van die Australiese uitstoot handel stelsel of die Europese Unie emissiehandel stelsel (EU ETS) vir die nakoming van onder óf stelsel. advertensie Wat is 'n skakel? 'N Skakel tussen emissiehandel stelsels in staat stel deelnemers in een stelsel na eenhede vanuit 'n ander stelsel vir die nakoming doeleindes. Die Kommissie sê koppel emissiehandel stelsels bied 'n aantal voordele, insluitend die vermindering van die koste van die sny van koolstof besoedeling, die verhoging van die mark likiditeit en ondersteun globale samewerking oor klimaatsverandering. Die Australiese regering en die Europese Kommissie het hul voorneme om Australië se emissiehandel (Australiese skema) en die Europese Unie emissiehandel stelsel (EU ETS) skakel deur 'n gedeeltelike skakel aanvanklik, gevolg deur 'n volle twee-rigting skakel aangekondig. Wat is ingesluit in die skakeling reëling tussen Australië en die Europese Kommissie? Die reëling sluit die Kommissie op soek na 'n mandaat om 'n verdrag te onderhandel namens die Europese Unie deur middel van 2015 vir die volle koppeling van die emissiehandel stelsels van Julie 2018 (die Australiese regering het 'n bestaande mandaat om 'n verdrag te onderhandel). As 'n tussentydse reëling, sal 'n gedeeltelike skakel gestig om voorsiening te maak die Australiese maatskappye te koop en te gebruik Europese Unie emissierechten (Europese toelaes) vir die nakoming onder die Australiese skema vanaf Julie 2015, tot en met die volle skakel in werking tree nie later nie as Julie 2018. Om hierdie reëlings te vergemaklik en die pad na volle skakel reëlings te vergemaklik, sal die Australiese regering nie voortgaan met die implementering van die prys vloer en sal die gebruik van Kyoto-protokol in aanmerking kom internasionale eenhede (1) onder die Australiese skema beperk. Daarbenewens sal Australië sy prys plafon met verwysing stel om die verwagte 2015-16 prys van Europese toelaes. Hoekom die Australiese en die Europese stelsels skakel? Die koppeling van die Australiese en die Europese Unie stelsels voordele vir beide partye en gee 'n voorbeeld van hoe, deur middel van internasionale samewerking en die gebruik van markte, kan lande saamwerk om koolstof besoedeling te verminder. Die reëling is gesien as verteenwoordigend van die eerste stap in die rigting die koppeling van die gevestigde koolstof mark in Europa met die ontwikkeling van koolstof markte in die Asië-Stille Oseaan. Saam, sal die verband Australiese en Europese emissiehandel stelsels die wêreld se grootste koolstof mark en 'n groot drywer van die globale oorgang na 'n lae koolstof-ekonomie wees. Skakeling sal besigheid te voorsien met toegang tot meer en laer koste uitstoot vermindering eenhede deur 'n goed ontwikkelde, hoogs likiede koolstof mark. Australië sal na verwagting 'n netto invoerder van internasionale eenhede wees, skakeling met die EU ETS sal die Australiese maatskappye bied 'n beter toegang tot internasionale eenhede vir gebruik vanaf Julie 2015 sal skakel ook deelnemers Europese mark met verbeterde sakegeleenthede. Deur die koppeling van markte wat andersins geïsoleer sal word, sal 'n skakel 'n meer vloeibare koolstof mark wat koolstof besoedeling teen 'n laer koste verminder te skep. 'N Meer vloeibare koolstof mark sal 'n meer stabiele koolstof prys sein bied. Dit bied ook besighede met meer geleenthede om handel te dryf, as besighede met 'n oormaat eenhede toegang tot meer kopers en besighede wat meer eenhede moet kan koop van 'n groter verskeidenheid van verkopers sal hê. Wat beteken 'n gedeeltelike skakel tussen die Australiese en die Europese stelsels beteken? 'N Gedeeltelike skakel tussen die Australiese en die Europese stelsels is 'n tussentydse stap na 'n volle skakel nie later as Julie 2018. Onder 'n gedeeltelike skakel, sal die Australiese maatskappye in staat om Europese toelae gebruik om tred te voldoen aan 50 persent van hul verpligtinge ingevolge die Australiese wees skema vanaf die aanvang van die buigsame prys tydperk in Julie 2015. dit sal verseker dat die Australiese maatskappye het toegang tot 'n wyer verskeidenheid van geloofwaardige, lae-koste vermindering. Die Australiese emissiehandel stelsel sal wees in sy beginstadium en dit sal toegang tot krediet te verskaf van 'n meer gevestigde mark te gladder bekendstelling van emissiehandel in Australië toelaat. Wat sal 'n volledige skakel tussen die Australiese en die Europese stelsels beteken? 'N Volledige skakel sal die Australiese en die Europese koolstof markte verder te integreer deur toe te laat besighede om koolstof-eenhede gebruik van Australië of Europa vir die nakoming van onder óf stelsel. Die Europese Kommissie en Australië het 'n aantal van beleidsake in ag geneem word voordat volle skakeling is gestig insluitend: meting, verslagdoening en verifikasie reëlings; die soort en hoeveelheid van 'n derde party eenhede wat aanvaar kan word in óf stelsel; die rol van landgebaseerde binnelandse skyf van Australië se koolstof Farming Inisiatief in die verband stelsel; enige implikasies vir die ondersteuning van die mededingendheid van Europese en Australiese nywerhede, veral vir sektore blootgestel aan 'n risiko van koolstof lekkasie; en vergelykbare mark toesig reëlings. Die Australiese regering en die Europese Kommissie vorder die werk op 'n volledige skakel as 'n belangrike prioriteit. Daar word beoog om 'n volledige skakel deur middel van 2015 sal ooreengekom word en begin werking nie later nie as Julie 2018. Hoekom is Australië en die EU voort te gaan met 'n gedeeltelike skakel eerder as 'n volledige skakel vanaf 2015? Werk op 'n volle band tussen die twee stelsels sal voortgaan om in parallel met die implementering van die gedeeltelike skakel. Maar die erkenning van die kompleksiteit van die beweging na 'n volle skakel in so 'n kort tydperk van die tyd, die EU en Australië sal voortgaan met 'n gedeeltelike skakel as 'n eerste stap, terwyl onderhandelinge oor volle skakel vordering. Kan Europese maatskappye gebruik Australiese koolstof-eenhede in die EU ETS? Europese installasies sal in staat wees om die Australiese eenhede gebruik vir die nakoming sodra volle skakel in werking tree, uit Julie 2018 op die laatste. Wanneer en hoe kan Australiese aanspreeklik entiteite gebruik Europese toelae vir die nakoming onder die Australiese skema? Australiese aanspreeklik entiteite (maatskappye wat deur die Australiese skema) sal in staat wees om die Europese toelae gebruik om hulle te help in die vergadering van hul verpligtinge uit 1 Julie 2015 as die buigsame prys tydperk begin. In parallel met die inisiëring onderhandelinge oor 'n volledige skakel, die Australiese regering en die Europese Kommissie is besig om tegniese besonderhede van die tussentydse skakel finaliseer deur middel van 2013 tot ooreengekom om voorsiening te maak Europese toelaes in die Australiese register gehou moet word. Tot dan, kan Australiese aanspreeklik entiteite oop register rekeninge in die EU en die aankoop van Europese toelae vir toekomstige nakoming onder die Australiese skema. Wat beteken 'n skakel beteken vir toegang Australiese maatskappye se internasionale eenhede? Skakeling sal die Australiese maatskappye te voorsien met 'n veilige toegang tot 'n groter groep van internasionale uitstoot eenhede. Europese toelae sal bygevoeg word as 'n geskikte internasionale eenheid wat gebruik kan word in die Australiese skema en die Australiese maatskappye kan in aanmerking kom internasionale eenhede gebruik vir tot 50 persent van hul totale aanspreeklikheid tot 2020 sal wees. Om die onderhandeling van 'n volledige skakel te fasiliteer, is die Australiese regering die verwydering van die prys vloer, asook die bekendstelling van 'n addisionele sub-limiet op die gebruik van Kyoto-protokol in aanmerking kom internasionale eenhede sodanig dat maatskappye in staat om hierdie eenhede te gebruik om te voldoen aan sal wees 12.5 persent van hul jaarlikse laste binne die 50 persent algehele limiet op die gebruik van geskikte internasionale eenhede. Hierdie limiet sal verseker dat die skakel bedryf effektief en bied langtermyn prys sekerheid vir besighede te belê in 'n lae emissies tegnologie. Hoekom is die Australiese regering die verwydering van die prys vloer? Die verwydering van die prys vloer sal die pad na volle skakel te vereenvoudig, en was 'n element van die skakel pakket tussen Australië en die Europese Kommissie het ingestem. Deur die koppeling van die Australiese en die Europese koolstof markte, sal met 'n skakel te verseker 'n prys vir die Australiese en die Europese koolstof-eenhede. Dit bied aan beleggers met 'n lang termyn sekerheid oor die prys van koolstof besoedeling, wat grootliks verwyder die behoefte aan 'n prys vloer in die vinnig veranderende prys tydperk. 1: Die Kyoto-eenhede is: gesertifiseerde emissieverminderings (offisiere) van die Clean Development Mechanism; Emissiereductie eenhede (ERUs) van die Gesamentlike implementering meganisme; en verwydering Eenhede (rmu's) van grondgebruik, grondgebruik verandering en bosbou aktiwiteite onderneem in ontwikkelde (aanhangsel I) lande. Bron: European Commission Staalbedryf dring Opknapping van EU koolstof-Trading System Die Europese Unie moet oorweeg om meer gratis koolstof toelaes aan doeltreffendste energie-intensiewe maatskappye en sluit sulke permitte uit handel, volgens die EU staalbedryf lobby Eurofer. Die 28-nasie blok moet die toekenning van kweekhuisgasse gas kwotas aan vervaardigers te baseer op minder streng uitstoot maatstawwe om sy bedryf mededingende midde verbreding energie prys gapings met die VSA en Japan, Eurofer direkteur-generaal Gordon Moffat het gesê hou. Die oproep van die voorportaal, wie se lede sluit ThyssenKrupp AG en Voest Alpine AG, op te knap Europa se 53000000000 euro ($ 74000000000) uitstoot-handel stelsel kom voor eerste debat EU-leiers 'op post-2020-energie en klimaat beleid later vandeesweek. "Ek sal verwag 'n twee-vlak ETS: een wat verhandelbaar en die ander bestaan ​​uit energie-intensiewe nywerhede geregtig op gratis toelaes, wat uitmekaar sou wees," Moffat het gesê in 'n onderhoud in Brussel. "Emission pette moet gebaseer wees op realistiese maatstawwe sodat die beste presteerders genoeg om voort te gaan bedryf word gewaarborg nie." Die ETS, wat perke besoedeling stel op ongeveer 12,000 installasies wat besit word deur vervaardigers en utilities, is die sleutel instrument van die EU om kweekhuisgasse, wat wetenskaplikes blameer vir aardverwarming te verminder. In die huidige handel fase wat verlede jaar begin het, is die stelsel beweeg na die verkoop van 'n groter deel van emissierechten op veilings. Bedrywe soos staal en aluminium, wat geneig is om die verskuiwing van produksie na streke sonder vrystelling randstene geag, steeds ontvang 'n groter deel van die vrye toelaes as ander sektore. dieper Sny Die Europese Kommissie, regulerende gesag van die EU, het die behoefte aan vrye toekenning as 2020 erken, het gesê sy klimaat woordvoerder Isak Valero-Ladron. "In hierdie verband 'n twee-vlak ETS met nie-verhandelbaar toelaes vir 'n paar lyk die wette van ekonomiese logika skend," het hy gesê per e-pos vandag. "Teikens is koste-effektief bereik wanneer al ETS deelnemers in die gesig staar dieselfde koolstof prys sein." Die toekoms beleidsraamwerk klimaat en energie het die nasionale regerings, die bedryf en nie-regeringsorganisasies verdeel. Die kommissie voorgestel in Januarie dat die EU sy koolstof-cut doel moet verdiep tot 40 persent in 2030 vanaf die vlak van 1990, in vergelyking met 20 persent vir 2020. EU-leiers beplan aan hul 20-21 Maart vergadering te stem op 'n tydlyn vir 'n besluit oor watter beleid na te streef, bekyk 'n finale uitspraak in die tweede helfte van die jaar. Backloading Die uitdaging vir beleidmakers sal wees om ambisie die blok om die globale stryd teen klimaatsverandering met die behoefte lei tot ekonomiese groei te bevorder versoen. Terwyl groen lobby insluitend Greenpeace oproep vir 'n meer ambisieuse doelwit, Eurofer dring 'n balans te vind tussen klimaat, energie en nywerheid beleid ná die ekonomiese krisis sny EU uitset ru staal met sowat 'n vyfde en reëls oor die toekenning koolstof-permit aan bande gelê die bedrag van die vrye toelaes uit 2013. "Ons is in 'n situasie waar ons beskerming is die vermindering," sê Moffat. "Daar sal 'n tekort van toelaes in 2021 wees en dit beteken dat selfs mees doeltreffende staalprodusente sal moet koop om 75 persent van hul permitte. Dit kan draaglik wees met € 2 per ton, maar met 30 € dis katastrofies. " onstabiele System EU toelaes vir Desember gestyg 4 persent tot € 6,06 n metrieke ton op die ICE Futures Europa ruil in Londen vandag. Hulle verloor sowat 80 persent oor die afgelope ses jaar as industriële produksie het, toe te voeg tot 'n surplus van permitte wat meer as 2 biljoen ton verlede jaar bereik, gelykstaande aan die gemiddelde jaarlikse perke besoedeling EU. Om jou te help verlig die oorvloed, die EU begin vroeër vandeesmaand tydelike beperkings op die voorsiening van toelaes aan die regering veilings onder 'n mate bekend as backloading. Om die mark in die lang termyn te stabiliseer, moet die EU maatskappye bar uit die verkoop van surplus toelaes ontvang vir gratis, tensy hulle kan bewys dat die oortollige was te danke aan verbeterings in doeltreffendheid, volgens Eurofer. "Ons is in 'n situasie waar die stelsel onstabiel as gevolg van vrye toelaes en ons kan ingrypings te vermy deur die herstrukturering van die mark," sê Moffat. "Free toelaes sal voorsien word, maar sou jy nie in staat wees om dit te verkoop, so daar sal geen surplus wees. Die verhandelbare deel, wat sowat 70 persent van die mark, sal voortgaan en sal outomaties strenger. " As 'n beginsel, moet die mees koolstof-doeltreffende installasies het geen koste van koolstof direk gekoppel aan die ETS of deurgegaan aan bewind pryse, volgens Moffat. Maatstawwe wat gebruik word om te besluit oor die toekenning van permitte moet gebaseer wees op haalbare vlakke en elke vyf jaar of so moet hersien word, het hy gesê. EU koolstof handel stelsel moet groot opknapping: Deutsche Bank London (Platts) - 13 April 2012 939 am EDT / 1339 GMT Die EU emissiehandel stelsel moet fundamentele hervorming as dit in staat is om die stuur van 'n langtermyn-prys sein vir 'n lae belegging koolstof energie te wees, Deutsche Bank sê in 'n verslag gesê. Europa se vlagskip beleid instrument te bestry klimaatsverandering moet nie net aan te pas om te gaan met 'n ooraanbod van koolstof toelaes, maar vereis ook 'n strukturele hervorming te maak dit geskik vir die doel, Deutsche Bank kommoditeite navorsingsdirekteur Mark Lewis het gesê in die verslag. Spesifiek, moet die stelsel meer reageer op ekonomiese toestande, of risiko versuim word om prysseine wat beleggers kan gebruik stuur, het hy gesê, en let op "enorme" kapitaalbesteding vereis om 'n lae-koolstof-ekonomie te bou. "Die EU ETS is die enigste kommoditeit mark in die wêreld waar die vraag wissel in reële tyd, maar die aanbod is vasgestel vir die jaar vooruit," sê Lewis. Artikel bly hieronder. Krisis in Europese Carbon Trading System Deur Bill Sweet Posted 22 Februarie 2013 | 19:03 GMT In 'n reeks artikels vandeesweek en verlede, die Wall Street Journal en die Financial Times het berig dat koolstof pryse in die Europese Trading System (ETS) val so laag is, is daar nie meer 'n ware aansporing vir groot ekonomiese spelers om kweekhuisgasse te sny uitstoot gas (KHG) en 'n paar spelers te kanselleer planne om laer-koolstof tegnologie te neem. Die Journal verslae byvoorbeeld dat nuts in die Tsjeggiese Republiek, Pole en Duitsland is heroorweeg planne uit te faseer steenkool genereer plante.


No comments:

Post a Comment