Friday, September 2, 2016

Binary Options Edge 39

Binary Options Edge Lae risiko, selfs laer waarskynlikheid, maar 'n hoë. Soos Dit Anders marijan993 17 Junie 2013 1. oop buitenste versprei. 2. Maak limiet bestellings, op die manier die risiko is 1 $ per verspreiding. Soos Dit Anders KAPITAL 21 Junie 2013 Soos Dit Anders 3A% 2F% 2F binaryoptionsedge% 2Fpublic% 2Fstyle_images% 2Fmobile% 2Fprofile% 2Fdefault_large. png "/% nadex meisie 22 Junie 2013 Soos Dit Anders marijan993 23 Junie 2013 Soos Dit Anders KAPITAL 23 Junie 2013 Is jy sê dat jy die middelste verspreiding by 1,3331 sou koop en verkoop dit teen 1,3329? Indien wel, wanneer jou koop handel uitgevoer word, wat sou jou take-wins wees? Jy sal moet die koop handel eerste afrit voor die uitvoering van 'n verkooptransaksie op dieselfde verspreiding. Soos Dit Anders marijan993 24 Junie 2013 Ja, ek sou die middel verspreiding koop teen 1,3331 en verkoop dit teen 1,3329. Ek het nie nog gewerk het op die wins vlak, want nou wil ek dit, totdat verstryking. Soos ek gesê het in my eerste verklaring, is dit nog steeds werk aan die gang. Soos Dit Anders KAPITAL 1 Julie 2013 Ja, ek sou die middel verspreiding koop teen 1,3331 en verkoop dit teen 1,3329. Ek het nie nog gewerk het op die wins vlak, want nou wil ek dit, totdat verstryking. Soos ek gesê het in my eerste verklaring, is dit nog steeds werk aan die gang. Is jy bewus daarvan dat jy nie aktief koop en verkoop transaksies kan hê op dieselfde staking terselfdertyd? Dit klink asof dit is wat jy probeer om te doen in hierdie scenerio keer prys jou limiet bestellings bereik. Soos Dit Anders marijan993 2 Julie 2013 Is jy bewus daarvan dat jy nie aktief koop en verkoop transaksies kan hê op dieselfde staking terselfdertyd? Dit klink asof dit is wat jy probeer om te doen in hierdie scenerio keer prys jou limiet bestellings bereik. Is ek reg of verkeerd in hoe ek sien jy verklaring? Ja, ek is bewus daarvan dat ek aktief koop nie kan hê en te verkoop ambagte op dieselfde staking by die dieselfde tyd, wat jou sal verskansing. Ek het gewerk op hierdie (as ek dit duidelik gestel, dit is nog steeds werk aan die gang), maar vergeet om dit te plaas. 2. neem twee middelste versprei met verskillende verstryking (dan kry ons dieselfde moontlike uitkomste soos oorspronklik gedink, maar een middel verspreiding kan korter verval het). Hierdie oplossing sal goed wees vir nuusgebeure, soos wat dit nodig het groot en vinnig beweeg as gevolg van verskillende termijnen. Soos Dit Anders marijan993 2 Julie 2013 Soos Dit Anders 3A% 2F% 2F binaryoptionsedge% 2Fpublic% 2Fstyle_images% 2Fmobile% 2Fprofile% 2Fdefault_large. png "/% apexinvesting 4 Augustus 2013 Baie cool idee. Tog sou die uitdaging wees om 'n dronk op hierdie kontrak (ten minste op live) as gevolg van premie, fooie, en bod / vra versprei. Vir iemand om die teenoorgestelde kant van die handel te neem wat hulle sou in wese goed met 'n $ 1,00 beloning wees (en hulle het tot 'n $ 1,80 in ruil te betaal), sodat hulle hulself sal sorg vir 'n verlies. Die vakbond wil hê intens OTM (prys manier outiside die verspreiding) of ordentlik OTM en baie naby aan verstryking nie gee dit 'n baie tyd om te skuif na wees. Die prys sal moet aansienlik hoër as 'n $ 1,00 risiko wees Soos Dit Anders 3A% 2F% 2F binaryoptionsedge% 2Fpublic% 2Fstyle_images% 2Fmobile% 2Fprofile% 2Fdefault_large. png "/% bravester10 8 Januarie 2014 Soos Dit Anders marijan993 8 Januarie 2014 Soos Dit Anders 3A% 2F% 2F binaryoptionsedge% 2Fpublic% 2Fstyle_images% 2Fmobile% 2Fprofile% 2Fdefault_large. png "/% acuter 8 Januarie 2014 Ek wil voorkom asof elke faset. of stap. moet in plek wees op die regte tyd. en perfek snel. Eerder skrikwekkend. maar nie


No comments:

Post a Comment