Friday, September 9, 2016

Bollinger Bands Druk Play

Bollinger Bands Druk Speel Bollinger Bands word dikwels gebruik deur handelaars waarskynlik parameters vir prysbewegings & # xa0 wys. Ongeveer 90% van alle prys beweging het om plaas te vind binne die omvang van hierdie bands & # xa0. Die Bollinger Bands Druk Speel & # xa0; is 'n spesifieke tegniese ingestel op die kaarte wat ook integreer Keltner kanale en CCI vir die handel 'n break-out patroon op die kaarte. Hierdie druk patrone kan voorkom op enige tyd raam grafiek en hulle belangrikste wanneer dit voorkom op verskeie tydraamwerke terselfdertyd. Hier is 'n voorbeeld van 'n BB-knyptang wat plaasgevind het op die SPY: Op die bogenoemde grafiek, die pyle dui op die geel lyne van die BB benoud binne die Keltner Channel & # xa0. Hierdie druk patrone nie gewoonlik duur baie lank & # xa0. En, op die bogenoemde grafiek, kan jy sien hoe die prys gebreek het ná die patroon plaasgevind & # xa0. Na die breek, prys bly in (wat ek noem) die "sweet spot", wat is daardie gebied net tussen die twee bands & # xa0. Dit verskaf 'n duidelike rigting vir die mark vir 'n paar dae en lewer 'n ideale geleentheid vir 'n kort verkoop. . Die volgende video sal jy die besonderhede & # xa0 gee; As jy geniet die video, dan kan jy geniet die ondersteuning en weerstand reeks video's wat beskikbaar is in die rigting van die onderkant van hierdie bladsy is. In die bogenoemde video, ek verwys na TC2000 & # xa0. TC2000 is die grafiek platform wat ek gebruik sedert 2008 en ek raai dit & # xa0. As jy wil 'n twee-week gratis toets om hierdie diens, dan Klik hier vir meer inligting oor TC2000 & # xa0. Gaan na die onderkant van die bladsy en klik "Probeer dit gratis vir 14 dae." Wil jy meer oor leer Bollinger Bands en ander tegniese aanwysers? Soos reeds genoem aan die bokant van hierdie bladsy, Ek het 'n 6-deel video reeks oor Support & Weerstand & # xa0. Ongeag of jy die dag handel of swing handel, handel aandele of Forex, dan "Ondersteun & Weerstand" is die grondslag vir alle handel en # xa0. Vir toegang tot daardie vrye reeks, kliek hier. Ek dink Ondersteuning en weerstand teen die belangrikste aspekte van die saak & # xa0 wees. En, alhoewel dit 'n geruime tyd om die verskillende aspekte van tegniese ontleding te leer neem, sal jy meer gemaklik geword met dit met verloop van tyd en jou vlak van vertroue in die maak van handel besluite sal ook groei & # xa0. So, ek raai u in te skryf vir hierdie kort video reeks & # xa0. En as jy bekommerd is oor die aanteken vir e-pos lys iemand se en kry gebombardeer met aanbiedings is nie, sal ek jou daar op sy gemak en # xa0. Ek selde bevorder webwerwe van ander mense se en ek het beslis nie tyd het om te stuur jy 'n e-pos elke dag van die week en # xa0. So, gaan voort en teken vir die reeks, terwyl jy dink oor & # xa0. Ek dink jy sal dit geniet. Weeklikse Bollinger Band Squeeze Speel op SP500 Bevestig Upside Vooroordeel om 1313-1331 'N Vraag opgekom vandag op die standaard van afwyking bo die 200 dae gemiddeld (40 wk) dat die SP500 kan handel. Ek het nie baie omgee vir diegene soorte studies omdat die teiken is altyd beweeg. Dit maak vir 'n groot onproduktiewe afleiding. Maar ek het klap 'n 21 tydperk Bollinger groep BB op die 40 wk gemiddelde om te sien wat die BB standaard van afwyking van die 40 wk bewegende gemiddelde gelyk het. Ek het gevind dat die Bollinger wisselvalligheid studie van die 40 wk bewegende gemiddelde verskaffing bevestiging van 'n onderstebo vooroordeel met betrekking tot 'n paar modelle. Eerste die grafiek: Sommige agtergrond oor die Drie Pieke en 'n Dome: daar is 23 punte tot die gewelfde huis te bereik. Die 1ste vloer van die huis is gebou met punte 3-7. Die 2de vloer van die huis is gebou tussen punte 17-19. Die koepel is punte 20-23. Die telling is ietwat subjektief, so moenie kry hang op daardie. Wat is belangrik om daarop te let is dat na punt 7 en punt 19, 'n beduidende spoel verwagting. Maar beide punt 10 en 20 hou 'n sekere vlak van ondersteuning en stoot op tot nuwe hoogtes. Die uitgangspunt hele somer lank is dat punte 8-12 besig was om uit te uitgekap in die somer verlangsaming skrik. Na punt 10-12, is 'n vinnige beweging veronderstel om plaas te vind om die onderstebo. Ons het dit in skoppe na die Augustus 2010 'n lae, net soos ons het een na die Julie 2006 'n lae. 20 hou 'n sekere vlak van ondersteuning en stoot op tot nuwe hoogtes. Die uitgangspunt hele somer lank is dat punte 8-12 besig was om uit te uitgekap in die somer verlangsaming skrik. Na punt 10-12, is 'n vinnige beweging veronderstel om plaas te vind om die onderstebo. Ons het dit in skoppe na die Augustus 2010 'n lae, net soos ons het een na die Julie 2006 'n lae. Die tweede verdieping van die huis in te bereik en uitgekap in die 1313-1331 weerstand gebied. Soos punt 10, kan 'n skerp daling word verwag op punt 20. Dit is die persoonlikheid eienskap van punte 10 en 20. Een Elliott golf tellings kon doen en lei soortgelyk verwag golf persoonlikhede, maar ek verkies die drie piek telling vir sy kleurvolle nuanses wat is na my mening meer beskrywende as Elliott. Die punt is, is dat die aandelemark is in die middel van 'n bul tog hardloop aangehelp deur QE2 en meer rook en spieëls wat soewereine en private sektor skuld weg te steek. Die bullopie vanaf punt 12-15 of 12-17 moet redelik onverpoos met weef 'n skrapie tot stand gebring word. Tot dusver het die bul afloop van die Augustus 201 lae gedra in ooreenstemming met die 3 Peak model. Die 78% retrace is 1317, en die 1.41 retracement van die reeks 2010 is 1317. Dit val saam met die 1 Mei hoog op 1319 en die 6 Mei hoog op 1331. Daar is die 8 Augustus rak by 1313 om ook te oorweeg. In breë trekke dan, 1313-1331 is die plek om te verwag dat die SP500 te kerf uit die tweede verdieping in die 1ste helfte van 2011. Daar is 'n 5 jr siklus 1 Mei - 6 Mei dat weerstand in die 1319-1331 sone gevind. Dit 5 jr siklus gaan kom in Mei 2011. 'n nominale nuwe hoog in die tweede helfte van 2011 kan bo die 1313-1331 sone verwag word indien 'n verhuring plaasvind en BBP optel ietwat in die 2de kwartaal-Q3 2011. Die JoJ comps moet wees maklik om te klop en beleggers moet lui dat die nuus in 'n bietjie van die moed in die herfs van 2011. Maar dit kan die hoogte van die volgende koepelvormige huis so goed. Soos vir die Bollinger groep wisselvalligheid studie van die 40 wk gemiddelde, het ek rooi reghoeke stel om die drie keer die afgelope dekade die bands het vernou of aansienlik geconvergeerde. Twee keer verklein hulle toe 'n beer MKT was oor die gang te kry. Hulle geconvergeerde in die somer van 2010 en die wisselvalligheid tempo was om die onderstebo hierdie val. Die wisselvalligheid tempo plaasgevind het op die prys tempo bokant die 1129 punt 11 hoog. Wanneer die SP500 is bo die 40 wk gemiddelde en die laer wisselvalligheid band, kan die SP500 word gesê dat dit in 'n duidelike Bull tendens onbelemmerd met byna geen hindernis. Diegene ondersteun nou af rondom die 2009 jr naby aan 1111 en sal hoër in die weke dryf om te kom die verskaffing van ondersteuning van onder. Op 'n dag, sal die laer groep weer getoets word, waarna die bands weer te verfyn. Wanneer dit gebeur, rus verseker die volgende beermark sal byderhand wees. Op die oomblik is, nie 'n kans in die hel. Soos vir die oorspronklike vraag hoe ver die SP500 die 40 week gemiddeld dalk meer, en ek is nie seker dat ek nie meet nie. Die rede daarvoor nie meet is eenvoudig dat die tendens onbepaald hoër kan voortgaan trek die 40 wk gemiddelde hoër saam met dit. Maar wat gebeur wanneer ons klap 'n 130 wk (2.5 jaar) band op die SP500? Jy sal vind dat die 2,5 jr wisselvalligheid orkes opgetree het as 'n groot weerstand sedert Julie 1998 Dit boonste wisselvalligheid orkes bearishly is skuins in 1373, net bokant 1331. © 2016 Benzinga. com. Benzinga verskaf nie belegging advies. Alle regte voorbehou. Oorspronklik gepos deur Mysticforex & raquo; So, weet jy as die prys sal breek om die onderstebo of nadeel. S & amp; R? of, watter kant van die middellyn prys is op? Nope. Jy pretty much moet wag totdat dit begin om die skuif, en dan spring op. Ry dit uit totdat die patroon begin ontbind, en stap uit. Dit maak jou toelaat om die beweging te sien in sy vroeë fases al; en jy kan sien waar die werklike (en dikwels beweeg) ondersteuning en weerstand is. So het jy 'n beter maat oor wanneer om die handel te verlaat. Jy het om te betree en die uitgang met die hand though. Sedert alles is in 'n konstante toestand van verandering, kan jy nie bestellings preplace, insluitend Stoploss bestellings (Ek het nog plaas wat ek noem nood stop goed buite die handel in geval Ek het 'n beroerte, of 'n hartaanval of is verhoed 'n handleiding verlaat sommige hoe). Die manier waarop ek speel die spel, is meer soos branderplankry as hoe die meeste mense kyk na die saak. Die feit dat ek nie 'n voorafbepaalde parameters kan gebruik, en basies surf die handel soos dit is in die spel, is die rede waarom ek die metode nie kan gebruik om kliënte rekeninge handel. VRYWARING: Met die voorafgaande Post IS STRENG hipotetiese in die natuur, VIR DIE DOELEINDES VAN ONDERWYS EN BESPREKING * SLEGS * Die risiko van verlies in die handel kommoditeite KAN aansienlik. Die hoë mate van die hefboom wat dikwels haalbaarheid van kommoditeit verhandel kan werk vir jou, ASOOK teen jou. Vorige prestasie is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate Deel Deel hierdie post op Digg Del. icio. us Technorati Twitter 10/20 Saterdag - Die opstel van Maandag Ok so hier is die deal. Bollinger Bands Druk spel kan gevaarlik wees as dit kry jy whipsawed en neem jou na heeltemal teenoorgestelde van die handel, want die voorraad baie vinnig nadat dit breek uit daardie Bollinger Bands sal beweeg. As jy dit kan stel reg, sal dit veilig en pret wees. Hou in gedagte dat dit gaan wees 1-2 dae handel opgestel nadat dit breek uit Bollinger Bands. Dit mag dalk n paar dae neem om te breek, maar dit sal breek. Hou ook in gedagte dat die verdienste 25 voor oop sodat tensy hierdie ding gebeur soos op Maandag of Dinsdag, ek kan nie dit glad nie. So hier is hoe jy hierdie spel te speel. Dit is duidelik dat die Bollinger Bands moet smaller en om 'squeeze' jy moet net om te kyk na die verlede aktiwiteit en kyk of dit is iets wat baie ongewone druk te definieer. En in hierdie geval, ons het hierdie baie baie streng squeeze aangaan. Ek het teruggegaan mooi ver en nie gesien het nie hierdie soort druk op $ CME. En wanneer hierdie breek, ek dink ons ​​gaan 'n paar groot prys spring sien. Ook kyk na die aanwysers op die grafiek hierbo. Soos DMI en ADX heeltemal herstel en net rus nou. Wag vir dit om te beweeg en 'n goeie bevestiging van hierdie spel. Jy kan sien dat Moving gemiddeldes plat te slaan uit (sywaarts) en dit is 'n groot bevestiging dat ons in die konsolidasie en dit word ondersteun deur die Bollinger Squeeze speel. Ons kan sien op my ossillators dat hulle net rus in die middel van die handel reeks. Veral Stoch en MACD regtig net rond hang in die middeweg wat heeltemal ondersteun hierdie Bollinger Squeeze speel. RSI egter wys af, maar jy weet dat RSI is baie sensitief aanwyser en dit weerspieël van verlede Vrydag se prys aksie en dit is dus irrelevant vir ons argument tans. Dit is geen Strangle of Straddle strategieë as jy handel dryf opsies. Dis aparte snellers. Oproepe opsies en verkoopopsies sneller om in gebeurlikheidsplanne orde. Soos u weet is ek redelik aggressief met my snellers en hulle is redelik stywe snellers en ek hou van hulle soos dit. So as jy wil meer veilig te wees, sit jou snellers bietjie verder uit. Ek het al speel hierdie Bollinger Bands Druk jare en ek het nooit voor verbrand. Daar was tye dat ek nooit het veroorsaak maar dit nog nooit het teen my so. Ook omdat ek net in Bollinger knyptang wat ek dink dit sal speel vir seker. En in hierdie geval, ek het regtig dink dit gaan om te speel. Daar is geen teikens op hierdie handel setup want as dit breek uit en afhangende van sy skuif, sal ek redelik vinnig uit op dieselfde dag of die volgende dag. Weereens as hierdie woord nie breek deur Dinsdag sou ek die hele ding staak as gevolg van die verdienste op die 25ste. (Sommige handelaars sal waarskynlik nie eens handel hierdie voorraad in die week van die verdienste so as jy onseker is, moet asseblief nie hierdie opstelling te speel) 10/22 Maandag - lomp sneller weinig minder (09:01 CT) Het nog nie breek vanoggend. Ons het dip laer as verlede Vrydag se laagtepunte maar niks veel gebeur. Ek het verlaag my lomp sneller net 'n klein bietjie want ons het dip laer vanoggend. Ek wil net om seker te maak dat ek nie kry whipsawed of enigiets. Weereens my snellers is gewoonlik baie aggressief en vir die saak het ek voortdurend verander hulle na gelang van die prys aksie. So ek raai om die snellers waar dit veilig is en sodat jy nie whipsawed kry. * Gedagtes - Ek kan hierdie opstelling van die verdienste neem Hmm jy weet wat. Ek kan dink oor die behoud van hierdie reeks tot die verdienste dag wat op die 10/25 voordat oop as hierdie woord nie gebeur voordat die ER. Ek wil hê om dit te sien baie baie nou in die oggend om seker te maak ek dit nie kry nie whipsawed gek en albei my snellers kry geaktiveer of 'n kaskenades soos dit. Weereens, afhangende van die prys aksie, kan ek uitklim dadelik of hou dit vir 'n dag of twee .. Ek het nog nooit 'n voorraad gaan in die ER met Bollinger Bands smaller so hard gesien. Ek dink sy gaan vreemd of super fun wees! 10/24 Woensdag - Neem dit in die verdienste (09:47 CT - Verdienste, môre voor oop) * Bollinger-Bands Druk break-out Speel So hier is my updated opgestel. Weereens baie versigtig wees as jy gaan om hierdie opstelling te speel met my en neem dit in die ER môre voor oop. Een ding wat ek moet jou waarsku oor is as in die geval dat ons gaping af of up, die besluit het om gou oop omdat hierdie word sodra die snellers en nie Strangle of Straddle strategieë. Dit is afsonderlike call opsies en verkoopopsies met gebeurlikheidsplanne bestellings. Môreoggend blik op jou BBands seker te maak ons ​​het bevestig break-out met 'n kers nie met 'n gaping, want ons het al gesien dit gebeur voor. Stock gapings op verdienste dag en dan begin dit te tenk. Ek wil nie dat dit gebeur want sedert ons 'n gebeurlikheidsplan orde, ons opsies premie sal begin om vinnig te daal. So VF ons breek met 'n gaping en die voorraad begin om te val, moet jy onmiddellik uit te kry. Maar as ons gaping op of af en dit gaan voort in daardie rigting? Bly vir 'n bietjie en kom uit dienooreenkomstig. Maar ideaal dit is wat ek wil sien. Geen gaping maar net reguit kers optrede van die oop so wees versigtig en wees op jou rekenaar om dit af te sluit indien nodig. As alles werk goed uit, kan ons werklik bank op hierdie punt. 10/24 Donderdag - uitgebreek (09:34 CT) Uitgebreek het vanoggend. Tans sit op 100 / 200SMA so laat ons kyk of ons vandag kan druk deur dit. BOLLINGER BAND drukkie. 'N tydperk van lae wisselvalligheid voorafgaan dikwels 'n sterk beweeg deur 'n voorraad. Die daaropvolgende skuif kan 'n afwaartse stoot of 'n opwaartse strekking wees. Handelaars monitor aandele wat 'n Bollinger Band druk (wat daarop dui dat die voorraad beleef 'n tydperk van lae wisselvalligheid) het, wag om te sien of die verwagte tempo is om die onderstebo of nadeel. A & quot; knyptang & quot; plaasvind wanneer die boonste en onderste Bollinger Bands is naby aan mekaar in verhouding tot hul onlangse skeiding. Na 'n drukkie, is 'n stoot bo die boonste Bollinger Band gesien as lomp en 'n stoot onder die laer Bollinger Band word beskou as lomp. As die voorraad dryfkragte bokant die boonste Bollinger Band, die & quot; UP & quot; sein gegenereer. As die voorraad dryfkragte onder die laer Bollinger Band, die & quot; DN & quot; waarskuwing gegenereer word. Want wat maak 'n goeie Bollinger Band druk is relatief subjektiewe, ons voeg die volgende notas. 1. Soms, ons manier van kyk na 'n grafiek oortuig ons dat 'n drukkie nie plaasgevind het, selfs al is dit '. Byvoorbeeld, is ons geneig om die omvang van die skeiding te sien deur te let op afstand langs 'n loodreg op die tendens van 'n stygende kanaal eerder as loodreg op 'n horisontale lyn. 2. Die skandeerder is bedoel om te kap op die aantal aandele wat ons het om te hersien, maar ons wil dit nie om ons denke te doen vir ons. Die gebruiker het 'n geleentheid om die druk in vergelyking met 'n voorraad se knyptang patroon en relatief tot die huidige konteks te ondersoek. Daar is honderde van aandele wat 'n band te dring sonder enige druk (dit is wat jy op ander webwerwe). Met hierdie filter, ons voorsien van 'n handvol van die aandele te hersien (die beste kandidate) eerder as honderde (waarvan die meeste is van geen belang by al). Van die relatief klein lys kry ons ons sal 'n paar verwerp omdat die druk of konteks is nie aanvaarbaar (vir ons). 3. Sommige seine gegenereer word, selfs al is die band penetrasie nie net plaasvind, maar het in die laaste week of so. As die bande nog smal skeiding relatief tot die gemiddelde skeiding voor die druk, ons is nog steeds belangstel in hulle hersiening. 4. 'N drukkie nie hoef te hou vir 'n week, 'n maand, of enige ander bepaalde tydperk te beteken 'n drukkie plaasgevind het. As die twee bands vernou hul skeiding vir selfs 'n dag, dit wil sê 'n drukkie. Hoekom? die Bollinger Band vergelykings is gebaseer op 'n 20 dag meting. Wanneer 'n drukkie geregistreer, is dit gebaseer op data wat 20 dae en is geplot op 'n grafiek met betrekking tot die tydperk voor daardie. Sommige handelaars oorweeg net drukke wat geduur het vir ten minste een of twee weke na die moeite werd wees. Ander beskou enige druk om die moeite werd wees. Eerder as om uit te filter al drukke wat minder geduur as 'n paar weke, het ons besluit om selfs dié van korte duur te wys sodat intekenare kan self besluit wat aksie is. Ons eie handelaars het groot sukses wat op baie kort termyn drukke het. Natuurlik, die konteks van 'n knyptang is uiters belangrik. 5. Die standaard benadering is om te kyk vir drukke waarin die band skeiding is minder as te eniger tyd in die vorige 6 maande. Ons fokus meer op die bedrag van die druk wat plaasvind eerder as hoe lank dit is sedert orkes skeiding is dat klein. Laasgenoemde wil vlag aandele met die geringste inkrimping in groep skeiding as die skeiding tussen die bande is die kleinste dit is vir 6 maande. Dit is ons ondervinding dat baie goeie waarskuwings kan gebaseer wees op 'n beduidende vernouing van die band skeiding, ongeag hoe lank dit is sedert die laaste skeiding van vergelykbare grootte. Eerder as om die rekenaar outomaties uit te skakel aandele wat 'n groter druk in die laaste ses maande gehad het, wil ons die patrone vir onsself te ondersoek. Ons het regtig nie baie omgee as daar 'n strenger knyptang in die laaste 6 maande is. Ons het gevind dat voldoende stywe drukke (ongeag hoe lank dit is sedert die laaste strenger een) is goed ons aandag werd. StockAlerts intekenaars Entry vakgebied t


No comments:

Post a Comment